Utasterminálok

Utasterminálok

Elégedettebb utasok = jobb eredmény. A tiszta mosdók megléte nélkülözhetetlen az ügyfélélmény növeléséhez. Ebben segíthet a Tork repülőtéri higiéniai csomagja.
Egyes tanulmányok a terminálok tisztaságát az utasok elégedettségével, a megnövekedett elégedettséget pedig a repülőtér bevételeivel hozzák összefüggésbe.
Hivatkozások

*  ACI, 2019 „Airport customer experience, between management and execution” (Repülőtéri ügyfélélmény: az irányítás és a végrehajtás között).
*Az IPSOS által, 3000 résztvevő bevonásával az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Németországban, Franciaországban, Lengyelországban és Svédországban 2016-ban végzett felmérés alapján; a felmérésben részt vevők közül mindenki járt azt megelőzőleg valamilyen nagy forgalmú helyen