A Tork Xpressnap csökkenti a szalvétafogyasztást, és kreatív marketingeszközként szolgál olyan üzenetek készítéséhez, amelyeket közzé lehet tenni a közösségi médiában, vagy kinyomtatva el lehet helyezni az adagoló Ad-a-Glance® paneljén.
az étterembe járók közül egyetért azzal, hogy a személyre szabott szolgáltatásért cserébe jogosan kérnek több pénzt.
40%
az étterembe járók közül kedveli, ha az étlapon szereplő új ételek megjelennek a saját idővonalán a közösségi oldalakon.
A Tork Xpressnap például az alábbi három módon segíthet az üzleti célkitűzések elérésében:
Közösségi szellem
Az ételbárokba járók 78%-a követ gasztronómiai témájú oldalakat a közösségi médiában. Használja digitális eszközünket arra, hogy egyedi üzenetet hozzon létre, és ezt a saját közösségi oldalain megosztva növelje étterme forgalmát.
Személyes hangvétel
Az étterembe járók 62%-a szívesebben tér vissza egy olyan étterembe, ahol úgy érezte, hogy személyre szóló élményben volt része. Használja hát digitális eszközünket, hogy beszámoljon étterme múltjáról, közösségi szerepvállalásáról vagy különleges ajánlatairól. Az étterembe járók ezt a bizalom jelének tekintik.
Helyezzen ki kedvcsinálókat az étlapról
Az étterembe járók 21%-a a tervezettnél többet költ, ha valamilyen ínycsiklandó fogásról készült, az asztalra kihelyezett képet vagy ajánlót talál, például egy ízletes előétel, koktél vagy desszert fényképét. Csábítsa el őket saját hirdetésével – amelyet néhány perc alatt itt tud létrehozni.
Megmutatjuk, hogy Ken és Grace miként használja a Tork Xpressnap rendszert arra, hogy növelje vállalkozása sikerét
A személyre szabott marketingüzenet és a professzionális megjelenítés kreativitása támogatja az Ön azon célkitűzéseit, hogy növekedjen a forgalma, illetve egyre több visszatérő vendége legyen. Ken és Grace étterem-tulajdonosok; megosztották velünk történetüket arról, hogy miként növelték éttermük forgalmát a Tork Xpressnap segítségével.
Ken Silver, a Jim's Steaks étterem tulajdonosa
Grace Foltz, a The Jerk Pit étterem tulajdonosa
A felmérésre vonatkozó felelősségkizárás
*A felmérésre 2017. november 17. és december 13. között, 8289 fős mintán került sor olyan, 18 és 60 év közötti európai résztvevők bevonásával, akik a felmérés előtti hónapban legalább egyszer jártak étteremben. A felmérést a független United Minds vállalat végezte a Cint által készített webes panelek felhasználásával.
A Tork, az Essity márkája, egy higiéniai és egészségügyi cikkeket gyártó nemzetközi vállalat. Célunk, hogy termékeinkkel és szolgáltatásainkkal fokozzuk a jólétet. Termékeinket mintegy 150 országban árusítjuk olyan nemzetközi márkanevek alatt, mint a TENA és a Tork, valamint egyéb erős márkák, például Actimove, Cutimed, JOBST, Knix, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Modibodi, Nosotras, Saba, Tempo, TOM Organic és Zewa. Az Essity mintegy 36 000 alkalmazottat foglalkoztat. A nettó árbevétel 2023-ben mintegy 147 mrdSEK (13 mrdEUR) volt. A vállalat székhelye a svédországi Stockholm, az Essity részvényeit pedig a Nasdaq Stockholm jegyzi. Az Essity a jólétért, valamint az egészséges, környezettudatos és újrafelhasználó társadalomért küzd. További tájékoztatás: www.essity.com.